I WAS FLYING

Gash, jag suger verkligen på att blogga -.-' Och nu ville Sofia att jag skulle blogga, så jag får väl göra det. Men saken är den att jag har typ ingenting att skriva. Så ni kan väl lämna en kommentar om vad ni tycker jag ska skriva om. :D

Idag är det söndag, och jag hatar söndagar av hela mitt hjärta. För det betyder att det börjar en ny vecka nästa dag. Och hur taggad är man på det? Jag är vartfall inte taggad alls. :p Och jag skulle så mycket hellre ha prao den här veckan också för det var mycket skönare än att vara i skolan. (:

Idag om typ en halvtimme ska vi till min pappas bror, och vi ska fika och grejer där. Så jag borde egentligen gå och torka håret pch fixa mej nu, annars är jag te i sista sekunden som vanligt och då blir mina föräldrar en aning pissed på mej. ;)

Så nu ska jag dra mej från datan till hårtorken. :D

Idag är det btw första advent. ;)


Kommentarer
Postat av: BEUTT

inte för att vara elak men du passar bättre i blont hår och lugg, men du är fin i det nu men finare i blont:) <3

2009-11-29 @ 19:05:02
URL: http://beatriceasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0