I WANNA SEE YOU BABY

Jag har prov imorn så jag måste plugga MEN jag tänkte uppdatera lite (: Sitter just nu och lyssnar på Adore you, bästa låten evaaar? Tkr det skulle va kul att höra den i lite mer hardcore version. Men det kanske bara är jag . . .
Trodde det skulle regna idag. Det gjorde det inte *sadface* Ni måste förstå att det ALDRIG är kallt här så när det regnar äre typ som paradise för mej som ikke gillar värme. Venne om jag lärt mej att inte uppskatta värmen men jag tkr inte det är skönt när det är varmt . . .
Iaf, har små frustration attacker för en viss person *host* Mike *host* är en jackass idag. Han läser inte min blogg så jag kan skriva vad jag vill om honom (: Han är en retard. Ah iaf, jag får rådamp på honom för idag va han very taskig.
UND JAG TROR SARAH HAS SVIN INFLUENSAN ): CRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP.
& Phillay ska typ ut och kriga i Iraq. Suck att du ska vara så frikkin snäll och typ VILL hjälpa dom här människorna . . . why can't you be a heartless bastard like me? ): Iaf, jag kmr typ be till Gud varje dag att inget händer dej.
Mitt liv är ANINGEN emo just nu, MEN I VINTER SKA JAG FÅ TRÄFFA PHILIP WENDEL OCH JAG ÄR MUCHO HAPPY FÖR DET.
Over & out, ISHKPAT,
POOKAY/EMELIE

Kommentarer
Postat av: Frida

Han berättade typ att för många år sen så hade någon säkt sagt att 2001 i den 11:e månaden kommer något hända som kommer förändra hela världen :O

och det gjorde ju det..lite små creepy..

2009-11-22 @ 16:58:03
URL: http://tickingclock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0