I JUST CANT HELP IT

Just nu känner jag att jag är en ypperligt dålig bloggerska eftersom att jag bara uppdaterar en gång om dagen. Men jag ska bättre mej när jag inte har så mycket plugga att göra..

Idag har jag vartfall varit i skolan, på eftermiddagen var vi på bio, eller det får typ inte att kalla det för bio, men vi kollade på film i den där B lokalen som vi skulle till igår. Vi kollade på Juno vartfall. Och blablabla.
Efter skolan åkte jag in till stan och mötte min mamma på medborgarplatsen, sedan gick vi och handlade lite grejer till min svenska bok. (; Jag köpte även en kofta, det var najs. :)
Jag känner att det börjar bli dåligt med bilder på bloggen, så imorgon ska jag ta med mej kameran och försöka fota. :D
ISHKYY. LUSKIH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0