HISS & DISS


Amir AKA Gaybloggen
Yupp, that's right, I went there. Jag blir väldans frustrerad, han blir mer som Kissie varje dag han är med henne. Vad hände med gamla coola Amir? Försvann han när Amir började hänga med Kissie? Nä, jag gillar det verkligen inte. Han blir bara kaxigare och kaxigare, på ett dåligt Kissigt sätt. T. ex att han är värsta hypokritikerna (är det ett ord?) när han säger att han inte kommer gå tillbaka till Paow efter allt hon skrev om Kissie, när Amir vart MINST lika taskig som hon mot Kissie. Han börjar ju bli värsta rassen nu också mot 'gingerkids' alltså rödhåriga. AMIR GOES KISSIE?

AXELVADDAR
Alltså ÖVERDRIVNA axelvaddar. Dom som anses vara "fashion" nu, fattar ingen att det är fult?


NÖRDGLASÖGON
Det är feeeeetsnyggt (: Love.
JACK BARAKAT
Han är fett cool och rolig. Man vill ju vara som honom! Förebild.

TUPERAT HÅR
Iaf stort och fluffigt (: Inte direkt fjortisstyle så det ser trashigt ut, bara lite fluffigt och sweet sådär. Det ser väldans coolt ut (specielt med nördglasögon).
ISHKY (: I know, ikonerna är miffade men jag hittade inte dom vanliga i mina filer.
PEACE & LOVE - EMSELI



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0