HEY BARBIE, WANNA TAKE A RIDE?

Heyyo (:
Woohoo, jag är mucho happy just nu. Idag har jag äntligen laddat ner lite apps & musik på iPhonen. Det är inte många låtar, några MJ låtar och lite blandade alternative låtar, sen en låt från Fatty Spins (;
Har börjat lära mej spela gitarr också, håller just nu på att lära mej Let it be - Beatles, men Niklas ska försöka komma på hur man spelar Remembering Sunday by ATL och lära mej den (: Känner mej allmänt snygg idag, mitt hår och smink har gjort sitt today.
MEN - grejen som verkligen gjorde min dag var att MIKA länkade till våran blogg. Okej, hon är inte någon mega bloggerska men jag läser hennes blogg typ varje dag och tycker den är superbra (: Så att få en länkning av henne, thats the ultimata. Inte för att få fler besökare, men bara att hon sagt mitt namn i hennes inlägg (: It feels good to be acknowledged.

Yeaaa,
nu ska jag se om mina låtar laddat klart. ISHKY.

I can keep a secret if you can keep me guessing
The flavour of your lips is enough to keep me pressing
For more than just a moment of truth between the lies told
To pull ourselves away from the life we leave back home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0