FRÅGESTUNDSVAR, LINNEA

Vad är det bästa minnet du Emelie o Linnea haft i oktober?
Hmm, svår fråga.

Idoler?
Michael Jackson är nog min ända stora idol.

Om ni skulle få ta med er en sak(ingen person) till en ö och bo där med mat och sånt från den ön,vilken sak hade det varit?
Gilbert (min dator)


Tycker ni att ni är snygga?
Självklart ;)


Hur många gånger har ni flyttat?
5 - 6 gånger.

Favorit blomma?
Jag måste säga att det är Linnea, vilken annars liksom? ;)

Om ni skulle ta en Kändis och bo med honom/henne ett år vilken skulle ni då ta(förutom MJ)?
Jag skulle nog ta Taylor Lautner eller nån, skulle nog inte ens valt MJ, eftersom att jag är aningens rädd för honom.

Vad äter ni till frukost(oftast)?
Flingor

Ni måste älska pyjamas right?
Skönaste plagget :D

Vilka bloggar följer ni?
Fast jag följer inte så många bloggar faktist, men oftast så är det typ Kissies, Amirs m.m och mina kompisars bloggar.

Vilka sporter har ni hållt på med?
Dans och ridning.

Hur många besökare har ni per dag på ett ungefär?
Emmh, förmodar att Emseli redan har svarat på den fråga?

Vad är era favoritdjur?
Hund och häst

Vad tycker ni om hösten som årstid?
Den är härlig, fast hatar allt regn :(

Om ni fick tre önskningar var, vad skulle ni önska er?
Att jag fick en Porsche (vilket ni säkert redan vet?), flera miljoner kronor, och att jag fick spela mot Taylor Lautner i någon film. :D

Vilka är era idoler, alltså någon ni vill vara som? :)
MJ, fast vi kan hoppa över hans knark perioder. ;)

Nämn en sak ni gillar med er själva, och en sak ni inte tycker om.
I like my face, och i jag gillar ikke mitt hår (oftast) :)

Har ni några lite anorlunda vanor?
Eh, jag kan inte sova utan att jag har ett glas vatten vid min säng varje natt så att jag kan dricks, fast det är säkert inte ens en vana. xD

Vad vill ni bli när ni blir stora?
Skådespelare eller sångare. :D

5 saker ni inte skulle kunna leva utan?
Min familj, mina vänner, datorn, mobilen och kläder. ;)

Berätta lite om eran stil.
Jag har inte direkt nån stil, när det gäller kläder så använder jag typ det mästa, och allmänt så är jag ganska geeky av mej. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0