FRÅGESTUND SVAR; EMSELI

Vad är det bästa minnet du Emelie o Linnea haft i oktober?
Jag fick en iPhone (:

Vilken är din favorit häst? (emelie)
Det är två hästar som heter Gyps och Paint.

Idoler?
Michael Jackson & Jack Barakat (:

Om ni skulle få ta med er en sak(ingen person) till en ö och bo där med mat och sånt från den ön,vilken sak hade det varit?
Min dator.


Tycker ni att ni är snygga?
Hey hotstuff liksom (:


Hur många gånger har ni flyttat?
Typ 6 gånger . .

Favorit blomma?
LINNEA!

Om ni skulle ta en Kändis och bo med honom/henne ett år vilken skulle ni då ta(förutom MJ)?
Skulle inte valt MJ in first place faktiskt, jag älskar honom men hans face är aningen creepy. Skulle valt Alex Gaskarth (: We would share a bed.

Vad äter ni till frukost(oftast)?
Typ Special K

Ni måste älska pyjamas right?
Pyjamas is my thing, älskar att gå till skolan med det (a)

Vilka bloggar följer ni?
Tönt bloggar som Kissie, Dessie, Amir etc. Sen följer jag mina kompisar (: & några fotobloggar. Brukar inte läsa andra bloggar SUPER mkt . . gillar Twitter.

Vilka sporter har ni hållt på med?
Dans, Ridning, Nätboll, Karate . .

Hur många besökare har ni per dag på ett ungefär?
Ämh . . vi tar det en annan gång när staten gått upp lite? Hehe.

Vad är era favoritdjur?´
Giraffer (: Hundar, Hästar och Får är jag ganska big fan of också.


5. Hur är det att bo i dubai? (emelie)
It sucks ball (: Men ibland äre chill.


Vad tycker ni om hösten som årstid?
ITS WONDERFULL (:

Om ni fick tre önskningar var, vad skulle ni önska er?
Jag skulle önska mej Alex Gaskarths kärlek, peace on earth & att jag bodde i USA med utvalda människor (:


Vilka är era idoler, alltså någon ni vill vara som? :)
Jackbar och MJ som sagt (:

Nämn en sak ni gillar med er själva, och en sak ni inte tycker om.
Jag tkr jag har ett ganska sweet face (; sen gillar jag inte mitt hår.

Har ni några lite anorlunda vanor?
Jag knäcker min käke väldigt ofta . . . och detta är ingen vana men när någon säger åtminstone två ord som finns i en låt börjar jag typ sjunga på den låten.

Vad vill ni bli när ni blir stora?
A ROCKSTAR!

5 saker ni inte skulle kunna leva utan?
Family & friends, ATL, min data, min gitarr och mjukisbyxor.

Berätta lite om eran stil.

Hmmm . . . klädstil eller personlighetsstil? Min klädstil är inte så unik. Jag gillar massa olika grejer, gillar att mixa och matcha. Om jag ser ett plagg jag gillar köper jag det, inte för att det är en viss stil, utan för att I LIKE. Min personlighetsstil . . hmm, okej jag är en sån person som kan springa runt i stan och göra kamelljud och studsa runt som en liten retard (: RandomRetardCrazyFreak.


Kommentarer
Postat av: Johanna

får jag lägga till en fråga? :D (a)



höhö. jag ska till dubai i jul, kommer det vara rea då tror du? :D:D (a)

2009-11-14 @ 19:29:43
URL: http://johannakjellmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0