DENNARUBRIKÄRSUPERCOOL

Kom på att dom spelade Lay me down on a bed of roses på min dressyr tävling förra veckan (: Det bringade tillbaka minnen från tiden då jag tyckte Erik Segerstedt var snygg. Hahahahaha.

Sitter iaf i skolan at the moment, vi har matteprov idag. AAAAH I'm scareeeed! ):
Det står CS (counter strike) på min laptop, det känns lite väl geekigt. Idag har jag på mej en suuuuper gammal fleece tröja som jag fick av en människa vid namn Evelina. Och jag har värsta coola plektrumet som slingrar sej runt fingret så jag ändvände den som en ring bahaha.
Sarah är sjuk, så jag är lite sadface. Jag känner mej lite sjuk också faktiskt . . men inte sjuk nog för att stanna hemma.
Nu börjar människor komma in till skolan, så jag ska gå. ISHKYPAAAAT (:



Förstår ni varför denna människa är min idol? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0