ALL TIME EMELAY

HULLO (:
Hur mår ni? Jag är i skolan (: Har prercis haft matte men innan det hade vi arabiska. ): Vår lärare luktar ass. Vilket påminner mej om en tjej jag träffade för några år sen som jag råkade sparka i asset, då sa hon "MEN! Sluta sparka mej i fejset!". Fejset? När jag frågade henne varför hon identifierat sin rumpa som sitt ansikte kom det fram att alla på hennes skola kallade rumpor för fejs. Man undar ju ... ?

Iaf, jag har bestämmtmej hur jag ska klippa mej. Ända problemet är att varje gång jag skriver ut en bild på en så kallad "emofrilla" och visar det för min frisör blir det aldrig emo nog. Asså jag vill ha lite galet hår, hon tar liksom allt ett snäpp ner så om jag visar en frilla jag vill ha försöker hon alltid göra det lite mindre galet. ): I WANT CRAZY HAIR. Men denna gång jag ska någon annan stand och klippa mej, förhoppningsvis blire bra då (:



Såhär ska det bli hoppas jag (: Ska säga åt henne att klipa exakt så här och inget mindre. Kmr dock bli mkt kortare eftersom mitt hår redan är kort, men det är ju det extensions är till för!

ISHKYYYY - EMSELAYYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0