ABC IS EASY AS 123

HALLOJSAN ALLA GLADA! :D
Jag sitter just nu och försöker plugga till NO-provet som vi har imorgon, men jag känner på mej att det kommer gå helt piss för mej, menmen jag ska inte ta ut nått i förväg. Aja NO suger iallafalll.

Idag har jag varit i skolan, och jag har nu lärt mej hela Wonderwall på gitarr, det är väldigt skillat faktist, fölr jag har bara spelat gitarr typ 5 gånger. :)

Efter skolan åkte jag till stallet, och där fick jag rida Fanta, gissa om jag blev glad! :D Jag kände att den här lektionen faktist var väldigt bra, vilket som INTE brukar vara eftersom att det är två ungar i min grupp som inte kan rida -.- Menmen.Det gick bra idag iallafall. (:

Pågrund av den här NO grejen så missar jag Desperate Housewives, gissa om jag blir störd! -.-
ISHKPAT LUSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0