WA-CHU-COW

Hej allesammans!
Idag har man varit i skolan och haft tråkigt. Efter skolan åkte jag hem och pluggade/läste lite. Nu har jag satt mej framför 'fejjan' och ska snart dra in till Niklas Mård den lilla sjuklingen och kolla på House med. Jag och doktor shower alltså. Scrubs, House... vad näst? City Akuten? På tal om Scrubs, tog ett test på Facebook för att se vilken Scrubs figur jag blev, resultatet ser ni nedantill:



Om ni inte kan se vad det står (kan hända i vissa webläsare) så står det : Du är snäll och tänker mycket på dina nära och kära. Du är lite barnslig men alla tyckter om dej ändå.
Och jag blev JD, jag har alltid sagt att jag kan se mej själv i honom. Behövs det mer bevis?

ISHKPAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0