CARS, CARS

Var i stan med Nejla idag, fick med mej ett par skor hem (bara jag som har problem med att älska skor). x) Det hände väl inte så mycket mer där. Imorgon är det skola igen, tråkigt värre. :(

Varför tycker typ alla killar att det är konstigt att en tjej gillar bilar? Som tex när jag och Tessie satt och snackade om vad vi ville ha för bilar tillsammas med Danne så såg man verkligen hur fundersam han blev när vi nämde att vi verkligen gillar bilar. Lixom det var ju inte första gången jag har varit med om det. Det är typ bara min pappa, farbror, kusin, Tessie och Emelie som förstår mina känslor för bilar. Även om man är tjej får man väl gilla bilar, eller?




bara för det får ni lite bilder på rosa bilar! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, TAAAAACK! :D

2009-05-24 @ 20:36:41
URL: http://frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0