LIVIN' ON A PRAYER

Hejsan alla läderlappar.
Idag var jag på Wafi City och badade lite med Sarah den lille blåmesen. Gulligt gulligt, I know. Sen såg hon en fågel där som börja kaxa lite med henne så vi plaska vatten på den men den gav sej inte! Sen kom hon hem till mej och vi tog en sväng med mat vagnen som jag hittade några veckor sen. Sen dissa hon mej för att hänga hemma hos sej haha, så jag fick gå och roa mej med att snacka med folk på msn och sen blev jag as trött så jag gick och la mej men sen blev jag helt pigg och gick tillbaka till datorn och började snacka om hamburgare och gåsar. Vardags konversationer you know. Äh klockan är halv ett jag har en känsla av att jag borde sova... men jag orkar inte haha.

Men damp det går inte att lägga in bilder i inlägget just nu...

Tänkte tipsa om denna blogg! Gillar ni folk som låtsas vara ens kompis och sen tar ens bilder och låtsas som om det är ens egna, ja då ska ni defenetivt kolla in denhär tjejens bloggis! Ganska patetiskt om man tänker efter?

ISHKPAT PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0