TODAYS A NEW DAY


Lite söt är jag väl ändå? (a)
Sitter just nu och gör ingenting. Vaknade lite tidigt så nu har jag inget att göra, så värför inte blogga? Jag har Drama idag (oh yes) och även fasst jag försöker så väl som jag kan, hatar läraren mej. T. ex vi skulle göra en figur eller människa you know, som vi skulle ha med i ett litet skådespeleri. Så glömmde jag göra det, och då blev hon sur så jag gjorde det och då börjar hon peka ut fel PÅ MIN GUBBE! Liksom säger saker som "Nej så har hon det inte, det kan hon inte göra". Ah iallafall, efter skolan ska en gubbe från Scotland komma och hjälpa mej med matten. Suck jag behöver inte hjälp och pappa vill inte heller ge mej en råtta för det so whats the point
Sitter för tillfället här och hoppas på att Linnea blivit en Twillight nörd. Tvivlar på det hela, men hoppas kan man? Vill inte vara helt utanför. Tschihi! Nu ska jag lyssna på Stacys Mom i en halvtimme sen ska jag till skolan.
 PUSS PÅ ER SMÅ GURKOR!

ISHKPAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0