THEY WERE HUGGING IN THE SAME ROOM

HAHA, läs denna konversation. Så himmla kul.

Jag kommer in i skolan och går mot mitt klassrum.
Sunny (femte klassare) : HERRE GUD! SÅG DU VAD SOM HÄNDE NYSS?!
Jag: Äääh... nej? Vad?
Sunny: ÅH ASSÅ... jag såg.... Sarah... och Adel... och gissade vad dom gjorde?
Jag: Jag vet inte...?
Sunny: DOM KRAMADES!
Jag: Jaha....
Sunny: Ääääh... men asså dom kramades! DOM ÄR SÅÅÅÅÅÅ IHOP!
Jag: Jaha, Sunny, jag känner verkligen att det är dags för dej att skaffa dej ett liv.

Lite senare på Lunch rasten...

Sunny kommer upp till mej
Sunny: MEN ASSÅ EMELIE! FÖRSTÅ DOM VAR I SAMMA RUM OCH KRAMADES!
Jag: ÅH HERREGUD VAR DOM I SAMMA RUM!? Jaha men detta förändrar saker! Dom är SÅÅÅÅÅÅ ihop!
Sunny: Ja jag vet!
Jag: Sunny, hur kan man kramas när man inte är i samma rum?
Sunny: Ämh....ja!
Han går iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0