TÄBY C & ARNIGNE

Först imorse så åkte jag till stallet och red. Skulle igentligen ha ridit Fanta fast eftersom att vi red ut så fick jag byta till Moa. Fast jag gillar ju Moa också så det var ju okej. :D Efter ridningen så åkte jag hem och duschade och lite sånt. Och sedan åkte jag och pappa till Täby centrum för att köpa shorts och bikini. Men jag fick inget med mej hem för att det inte fanns min storlek. Så när vi var på väg hem så sa pappa att vi kunde åkte till Arninge för att det finns ett H&M där också. Så vi åkte dit och när vi kom dit så gick jag till bikinisarna och som tur var så fanns min storlek där. :D Så jag köpte min efterlängtade bikini. :D När jag kom hem så hann jag inte göra så mycket, hade igentligen tänkt att sola men solen var på väg ner så det blev inget av det.

Imorgon ska jag tävla så jag kommer förmodligen inte kunna skriva så mycket. Men kan försöka skriva när jag kommer hem, fast jag vet inte om jag hinner eftersom att jag ska iväg igen då. Men nu ska jag dra. (:



ISHKPAT LINNEA!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har ridit Fanta ute :) hon var jäääätte bra

2009-05-08 @ 19:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0