SUMMERDAY

TJABBA TJENA HALLÅ! :D
Min kusin är här nu och vi har precis ätit, idag har det verkligen varit superdupervarmt! :D Så vi har varit ute, vi spelade lite basket på skolan också, vi börjat bli fettskillade på att skuta bollar i basketkorgen! :D Innan det så var jag i stallet och vi red ut idag det var superskönt, vi gick gallopera jättemycket. :) Jag fick rida Pandora också. :D
Imorgon så ska jag vara med Tessie och Kusin och vi ska nog bada ska gå in till grannen och fråga om vi får bada där. :D Sen ska vi kanske åka och kolla på en match. (:


Pandis sötnöt! :D

Men nu ska jag gå, see ya! :D

Kommentarer
Postat av: tessiluh

sv; hahaha så bra xD jo vi är ju så bra ;)<3

och var inte prickarna oranga? o: <3

och undra varfan mina prickar är s: <3

2009-05-30 @ 21:20:01
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/
Postat av: tessiluh

sv till båda; haha xD & hm vill hitta dom o: <3

2009-05-30 @ 21:24:58
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0