SLOW DANCE WITH A STRANGER

Hejsan hallojsan!
Förlåt men innan jag drar igång med detta inlägg så måste jag säga att fy vad dåliga ni läsare är på att kommentera. Skärp er lite nu!
Sitter iallafall här och lyssnar på Linkin Park's Live cd. Mycket bra! Dagen har gått segt tycker jag. Har inget att skriva. Vet inte ens varför jag skriver detta inlägg. Kanske för att medela att jag inte är död? Eller kanske för att jag har väldigt tråkigt? Vilket som, avslutar jag detta inlägg med en bild på yours truly.


Observera hur snäxigt mitt hår är. Haha, mitt hår, kylan och vinden är inte kompisar. Men lite bra bilder blev det.
Ishkpat!

Kommentarer
Postat av: Linda

sv. hihi okej, ett tag kvar din födelesedag då :) <3

2009-05-18 @ 21:28:58
URL: http://frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0