SCHNE

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mo, han gjorde mej glad när jag va ledsen!
Vad gjorde du kl 8 imorse: Skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan: Provade på Pyjamas till skolans pyjamasdag (my god min favvo dag på året)
Det sista du sa högt: Plrf, faktiskt svårt att säga men jag klarade av det
Det senaste någon sa till dig: Jag har glömmt.
Vad har du druckit idag: Vätska i många former
Vad var det senaste du åt: Hamburguesa y pommfritos (har ingen aning vad pommfritt heter på spanska)
Vad var det senaste du köpte: En T-shirt
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Varmt och chillaxigt
Godaste glassmaken: Cookie Dough och den där dinosaurie smaken från Ben and Jerrys
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, tycker det är lite töntigt...
Sover du tungt: Nej
Drömmer du mardrömmar: Nja, inte super ofta
Trivs du med ditt jobb: Jobblös
Favoritklädsel: Shorts och 'bonde tröja'
Favoritlåt just nu: Stacys mom - Fountains of Wayne 

Vad ser du om du tittar till höger: En säng
Vad gör dig glad just nu: Sarah, hahaha hon är en rolig filur

Vad ska du göra härnäst:  Sova

Höger eller vänsterhänt: Hööööööger

Humör just nu: Neutral...

Favoritgodis: Oh crap jag har glömmt... jag gillar Jelly Beans och Gott och Blandat

Kläder just nu: Oversize Tshirt, mjukisbyxor och stora ko-tofflor

Sommarplaner: Åka till USA, Sverige och Danmark
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Jag kan spela några låtar på pianot

Morgon eller nattmänniska: Jag är ingen människa alls
Vad är viktigast för dig: Familjen, vänner och humor

Är du kittlig: Nja...

Snarkar du: Jag vet inte. Gör jag?

Stjärntecken: KRRRÄÄFFFTTTAAA

Äckligaste insekten: Har aldrig riktigt varit rädd för insekter men tvestjärt , ser jag en sån börjar jag gråta.

Längtar du mest efter just nu: 2 juli, då är jag i USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0