RUBRIKSBRIST

Inatt sov jag faktiskt, inte drömmlöst, men drömmen var normal till en viss grad. Dvs att jag inte jagades av clowner med stora köks knivar genom min grannes hus. Gick la mej 12:31 och vaknade 9:10... kanske borde jag ha sovit längre? Nej, det gick inte. Jag hade vaknat så många gånger tidigare och försökt somna om så det gick inte. För det första ringde någon 6:00 på morgonen! Asså, är det inte lite självklart att en 12 åring ligger och sover 6:00 på morgonen på en lördag? Suck. Sen rullade jag runt en stund och försökte somna men jag vaknade om hela tiden. Måste snart knalla ner och äta frukost. Damn jag åt klart min McFlurry igår... suck. Nu måste jag faktiskt GÖRA frukost. Idag ska jag inte göra någonting, ska bara sitta hemma, göra klart mina läxor och sen bara chillaxa. Vill och har inte tid med att vara med någon. Nej nu börjar min mage prata med mej... kolla föresten in Scotts gayblogg. Hahahahahahahahaha... åh vad jag är ond ibland.
(Scott vet om bloggen och tycker bara det är roligt).



Hoppsan vad snygga vi alltid ska vara...

ISHKPAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0