ROLIGT VÄRRE!

TJENARE, TJENARE! :D
Har varit i skolan idag, vi hade inte så mycket att göra så vi tittade på nån film vi redan har sett. Den var ubertråkig så därför satt jag, Sandra och Bea och skrev massa roliga meningar, där en skulle skriva vem det handlade om, och en annan skulle skriva vad som hände, och den tredje skulle skriva vart det hände. :P
Skriver upp dom roligaste här:

Korven Rolf har kalas i badkaret
Igelkotten Ivar sitter på toa i en berg-och-dalbana
Moroten Maximilian gnäller på sin mormor i papperskorgen
Daniel daggmask bajsar i Noahs ficka

Och sen den roligaste.....

*TRUMMVIRVEL*

Kossan Karl slickade i Kennys armhåla! xD

Hahahahahah, för er som inte vet vem Kenny är så är den inte lika kul. Men kan berätta att Kenny är min lärare. xD

Aja, snart ska vi åka till nån resturang för att fira pappa. Han fyller år idag. Så alla kan skriva en kommentar med grattis i till honom! :D

Men nu ska jag inte tråka ut er något mer, så HEJDÅ! :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahahaha, det var kul!!! :D



fast en sak till, jag vet två stycken till som fyller år idag!! :O

2009-05-06 @ 18:41:23
URL: http://tobleroone.blogg.se/
Postat av: TESSILUH !

GRATTIS TILL LINNEAS PAPPA ! :D <3

2009-05-06 @ 19:58:49
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0