REKLAM

Orkade inte skriva så mycket igår, men då var jag vartfall med nejla efter skolan som ni kanske redan visste. :P Innan det så var jag i stan med Tessie och gick runtmed bössor för att samla in pengar till barn i afganistan. Där träffade vi Anna, Martina, Amelia, Tiffany, Maximilian och Danne. Danne och Maxie hade hela bössan full när klockan typ bara var 10.00. :O Våran bössa gjorde så att vi fick otur, det var surt. :( Men aja, sedan gick vi och åt med Maxie och Danne på nån konstig kebab resturang, fast jag och Tessie åt bara glass. x) Sen försökte vi samla lite mer pengar och t.o.m Maxie försökte fast det gick inge bra, eller vi fick en 20 av en tant så det var ju bra. :P Sedan när vi gick till T-centralen så såg vi att tv4 var där, jag och Maximilian ville gärna gå förbi kameran lite diskret. x) fast dom andra pallade inte. -.- Så vi åkte tillbaka till skolan och lämnade pengarna. Juste, när jag och Tessie gick igenom gallerian så var det typ värsta "Blatte och svenne" dagen eller nått, dom hade satt upp pilar på vart alla svenskar skulle gå och tvärtom, så jag och tessie gick på blatte stället för jag tyckte att det var ganska taskigt att dom hade gjort så igentligen. Och sedan kom vi till nått plank där man fick klottra hur mycket man ville typ så jag och Tessie gjorde lite reklam för våra bloggar där och ritade lite och sånt, det var trevlans. :D Men när vi kom tillbaka så gick jag och Nejla hem till mej och där gungade vi lite vid lekparken och fotade och sånt. :D

Idag har jag typ varit död, har inte orkat nått. Det är typ alltid så första dagen efter att det har varit skola dagen innan, det är helt sjukt. :P Imorgon vet jag inte riktigt heller vad jag ska göra. Men om någon känner för att träffas är det bara att skicka ett sms eller nått. :P

ISHKPAT LINNEA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0