WHAT HAPPEND HERE?

Oj, insåg att jag inte bloggat på några dagar. Dålig jag är, ellerhur?
Idag har mycket hänt. Först blev jag helt dissad av Sarah för hon skulle vara med sin kille (haha) så jag och Julia hade lite kul och sprang runt heeeeela skolan (vi snackar mega large skola här) och lekte King Julian och Lord Spatula. Vi spionerade lite, och sen gick vi upp på högsta våningen där vi inte får vara och när vi skulle gömma oss ropade jag 'drop it like its hot' och så hoppade Julia ner på golvet. Oj vad töntiga vi är men vi låg och as garvade på golvet en stund. Sen på 'Bibloteks tid' så gjorde jag ett par 3D glasögon som jag blev as stolt över. Sen följde många konstigheter, då min lärare sa att jag har 'alldelles för mycket fritid'. Kanske det kanske? Påminner mej om när man va liten och man sa 'kanske' när man inte ville berätta något men inte vill ljuga som t. ex:

Någon: Är du sur på henne?
Emelie: Neeeeeeej.
Någon: Henne då?
Emelie: Kanske!

Seriöst? Man var ingen braniac då heller. Iallafall, efter biblokteks grejset blev jag lite socialt trög. Väldigt dyster och gnällig. Kanske för att vi hade franska? Ja vem vet? Men efter franskan fick jag en kick och stal lite glitter från en 6-åring och slängde det på folk. Efter skolan har jag inte gjort så mycket. Läst två kapitel i Breaking Dawn, förlåt för att jag säger dom engelska namnen för vissa kanske inte vet vad dom heter på engelska. Men seriöst? Varför ska sverige ta och nämna om böckerna? Tyckte Twilight, New moon, Eclipse och Breaking Dawn var ganska bra namn? Det är nästan som att tyskarna dubbar ALLTING. Nu är klockan redan 9, oh my gosh. Immorgon är det ridning så vi får se om jag hinner blogga. Ska sluta slösa eran tid och gå nu.


Ishkpat!


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag vet, dom engelska titlarna är mkt bättre :O

typ första boken på eng.: twilight

och på sv.: om jag kunde drömma

hallå översättning? xD

2009-05-13 @ 16:15:04
URL: http://filurigare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0