LISHTA

1. Senaste gången du klädde ut dig på Halloween, vad var du då utklädd till?
Det var Halloween 2008, jag var en Oompa Loompa från Kalle och Choklad fabriken.

2. Gör du narr av folk?
Hehe ja...

3. Fiktionell favoritkaraktär?
Scooby-doo och Batman!

4. Har du nånsin snattat?
Nepp

5. Hur många kuddar har du i sängen?
Just nu är det nog två st.

6. Det senaste du åt var..?
Jag åt några kakor nyss...

7. Vad heter du i mellannamn?
Jag har två mellannamn, ni får bara veta ett, vilket är Linnea *stolt*.

8. Vad läser du för bok nu?
Breaking Dawn

9. Favoritskådespelare?
Johnny Depp, Jackson Rathbone och Will Smith

10. Hur många timmar sov du inatt?

Jag pallar inte räkna...

11. Grillat eller friterat?
GRILLAT!

12. Har du nåt smeknamn?

Jag har många schmeknamn, men det vanligaste är nog Em.

13. Favoritfrukt?
Persikor typ...

14. Vad tycker du om CAPTAIN Jack Sparrow?

Jag är för fasiken kär i gubben!

15. Rap eller metal?

Både och!

16. Har du någonsin varit i slagsmål?



17. Har du blivit inkallad till rektorn?

Hmmm... nej.

18. Har du blivit avstängd från skolan?

Nooooope

19. Har du varit i en rättegång?

Nej.

20. Känner du nån mördare?

Hahahaha, Sarah hon är riktigt läskig.

21. Skulle du kunna döda en annan människa?
Jarråh! Det händer ganska ofta (inside joke).

22. Om du var tvungen att vara en kändis för resten av ditt liv, vem skulle du välja?

Någon rappare, dom verkar hare väldigt soft

23. Hur många kulor brukar du ta i kulglassen?
2 st.

24. Föresten, mjukglass eller kulglass?

Kulglass!

25. Känner du någon polis?
Nej

26. Har du nån gång ramlat ner för en trappa?

Japp, och efter det fick jag gå hos kiropraktorn i ett år och sluta rida. Kul liv?

27. Senaste konsert du var på?

Jag venne...

28. Engelsk eller amerikansk engelska?

AMERIKANSK! D:
Engelsk är bara någon bögslang på amerikansk engelska...

29. Fiskar du?
Nej, men jag har gjort

30. Tycker du blod smakar gott?
Wtf? Vad är detta för fråga?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar till L: Åh, vad synd :( <3

2009-05-30 @ 19:43:09
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0