"LÄR DEJ SVENSKA"

Tessie ville att jag skulle göra ett inlägg så jag får väl ta och använda mina sega fingrar. x) Vet inte vad jag ska skriva, men idag har jag varit i stallet och tävlat, tycker inte att det gick så bra för mej. Men efteråt så åkte jag och mamma till aringe för att köpa mat till hunden och då passade jag på att försöka få mamma att köpa skor till mej. Haha Tessie du vet hur min mamma verkligen inte ville köpa skor till mej. xD Men jag lyckades få ett par skor vartfall! :D Efter det så åkte vi till granngårn och köpte 2 spön till mej, eftersom att någon jävel tog mitt förra spö. -.-

För tillfället sitter jag och tittar på jätteskumma "lär dej svenska" videor på youtube. Hittade en assful video, tänkte lägga in den här. xD




Som sagt, typ det fulaste som finns. xD
Och observera den fula låten i början. -.- xD

ISHKPAT LINNEA! :D

Kommentarer
Postat av: TESSILUH

du glömde skriva vem coolingen som vann tävligen var ! ;O !

2009-05-03 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0