JASÅ

Hela dagen har gått åt till att städa mitt rum, men nu äntligen är jag klar ! :D Min mamma har tjatat i typ 2 veckor att jag ska städa mitt rum. Men nu kände jag att jag blev tvungen att göra det. ^^
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Får väl softa lite hemma som igår, var typ halvdöd igår. :P Ska nog ta och ladda ipoden idag också, den har typ varit död i 1 månad. :P
Juste Emelie skickade en asskum video till mej, det var typ nån tjej (som såg ut som en kille xP) som grät kristaller i stället för tårar. Borde det inte göra ganska ont i ögonen när det kommer vassa kirstaller i ögonen? Skumt var det vartfall. :P Synd att jag inte sparade länken då hade jag kunnat visa den här. Menmen, nu ska jag inte skriva massa tråk här.

ISHKPAT LINNEA ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0