10 THINGS

Jag är sjuk, trött och otroligt uttråkad så vi tar en 10 saker lista.

1. Jag var väldigt wannabe fjortis förra året
2. Jag kan nudda men näsa med min läpp
3. Jag knäcker fingrarna flera gånger varje dag (jag vet, fy på mej)
4. Jag skämms aningen över att jag gillar Twilight...
5. Jag går oftast och lägger mej vid 22:15
6. Jag har aldrig rökt, tänker inte heller pröva.
7. Jag tycker Pommac och Champange smakar exakt likadant
8. Jag älskar att sjunga och sjunger ofta i skolan, lite synd för dom som går på min skola
9. Jag måste ja uniform på mej i skolan
10. Linnea är bäst!

Oj, jag vet väldigt intressant. Nu ska jag sova, väldigt trött.

ISHKPAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0