ILLUSTRATION



Mobba mej inte allt för mycket, gjorde den här för kanske 9 månader sen och då var jag rätt så stolt över min gröna jycke. Konstnär eller inte, tyckte jag det vore kul att lägga upp den här bilden när jag bläddrade igenom min mapp från mina Hund Parken dagar. Ja, en annan anledning att mobba mej, jag brukade spela HP. Det var en sida där man hade en liten hund som man kunde gå runt i en 'park' med och konversera, byta hattar eller leka med andra hundar. Sen kunde man gå upp i 'rang' och kunna göra fler saker som att simma, "poffa" etc. Sen slutade jag för att jag insåg hur töntigt det var... kanske också för att dom la ner sidan? Mest för att dom la ner sidan tror jag... men ändå. Notera att jag inte längre spelar HP, jag har annat för mej nu för tiden.

Idag jar jag varit i skolan, sen drog jag till doktorn mitt på dagen och på vägen hem skaffade jag McDonals mat som jag tog med till skolan. Maha, skulle sett avundsjuka blickar när jag sprang runt med min McFlurry och sukta alla som gick förbi. Sen efter skolan hade min skolas Basketboll lag en match mot en annan skola. Haha, jag och Sarah satt och skrek på andra laget att ta tag i spelet och typ heja på dom. Sen testa vi att skrika ''I LOVE YOU!'' när motståndar laget sköt så att dom skulle få poäng och det funka inte så vi testade ''I HATE YOU!'', då gick det minsann. Emosar? Dom sög fasst dom vann. Kanske för att vårat lag inte är det bästa heller? Nu efter skolan har jag bara chillaxat och ska snart plugga för jag har ett physik prov immorgon... eller på torsdag. Yes yes, nu ska jag sluta uttråka er.

ISHKPAT!

Kommentarer
Postat av: ....

OFTA DEN SES BÄST PÅ INTERNET !

2009-05-04 @ 15:53:35
Postat av: tess

fin illustration bästis :D <33

2009-05-04 @ 16:46:25
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/
Postat av: tess

hihihi hej skulle ni kunna göra en söt liten design till mej ? (aaaaa) <33

( om ni vill göra en, så skulle ja vilja ha en stark rosa färgad) :D xD <33

2009-05-04 @ 19:35:58
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linnea: Haha jag vet ;D <3

2009-05-05 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0