IF TOMMOROW NEVER COMES...

...tänkte jag passa på att skriva nu. Känner mej mycket bra idag! Kom hem från skolan och läste lite, nu har jag placerat mitt ass på soffan och skriver i bloggen. Idag har jag haft skola, några kids från indien kom och hälsade på och några i klassen fick liksom vara 'guide' åt en indie. Sarah fick vara guide, jag fick hjälpa lite. Våran hette Sunihamaha eller något..vem vet? Men vi kallade henne Sunny!  Mycket fascinerande I know.
Immorgon ska jag till Doctor (OH YES!) och kolla på min fot eftersom det är något fel på den. Hurra, vi ska åka vid 11 så jag missar lite skola och sen ska man ju äta på Macedonien (McDonalds) mohahaha. ASSÅ FY VAD TRÅKIGA INLÄGG JAG SKRIVER! Ska skärpa mej. Jag skriver för vanligt. Det är bara så att när man bor i världens tråkigaste land sugs humorn ur en som en damsugare suger upp damm.

Hoppas jag kan kompensera (stavning) för denna ointressanta text ovan med en kanske exakt lika tråkig bild?



Väldigt snyggt jag vet, jag vet. Jag lekte Ipren två år sedan. Mobba mej inte allt för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0