I SAY 'SI' WHICH IS YES IN DOMINICAN

Hejsan alla supersötasmåjättegulliga bloggläsare!
Förlåt för seg uppdatering by me, men internet slutar funka varje sekund. Så vad har jag gjort under de senaste dagarna...? Jag har varit i skolan, igår åkte jag till Mall of Emirates med 'S','R','M','A' och 'M'. Haha, jobbigt för er att ni inte vet vilka dom är. Vi kollade på Natt på Museet 2, den var okej. Ettan var bättre... ^^
Igår låg jag och sms:ade framför teven så typ blinkade jag och så kollade jag min mobil då var senaste sms:et sänt 10:14 och klockan va typ 11:45! Jag hade typ somnat och märkte ingenting! Nu har jag vaknat, varit uppe i en timme exakt. Underhålls av Scrubs, ååååååååååååååååååååååååååh vad jag älskar Scrubs!
Nu ska jag återvända till 'scrubsandet' som jag och 'M' kallar det. (:

ISHKPAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0