HELLO THERE

Hej alla saker.
Igår hann jag inte skriva sorgligt nog. Detta berodde delvis på att Carmen är väldigt 'pushy' med att jag läser Twilight böckerna och pressade mej till att läsa klart Eclipse igår. Sedan var det också att jag helt enkelt har annat för mej i livet, igår gällde det att sova över hos Carmen, och trots att man ibland kan tro tvärtom, är jag lite social, och den lilla biten socialitet jag har i mig sa till mej att inte sitta vid datorn och faktiskt göra något men människan. Så det var det jag hade för mej igår. Men nu kom jag hem för att hon skulle på en fest och nu tråkar jag framför datorn och pratar med Sarah. Nu ska jag inte smitta ner er med min tråkighet.



Oj het bild på Jackson Rathbone? Suck, det var det bästa jag kunde bjuda på...

ISHKPAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0