HAR MAN TRÅKIGT, SÅ HAR MAN

Tänker du göra det här testet - Ja...
Tänker du ljuga något - Nej!
Vad har du gjort idag - Varit med Carmen och snackar på telefonen
Gillar du mjukglass - ÄLSKA!
Hur många gånger har du varit på Liseberg - 0
Brukar du tala sanning - Jepp!
Är du kär just nu - Nope
Hur gammal är du - 12 going on 13
Gillar du hundar - Jag älskar hundar!
Har du haft en fästing någon gång, isf när då - Ja, senast sommaren 2007
Bloggar du - Men ja?
Gillar du skolan - HAHAHAHAHA. Jag önskar ibland att jag hade influensa så jag inte behövde gå dit.
Tycker du det här testet är roligt - Ja, kanske inte lika kul att läsa...
Hur många sms skickar du om dagen - I genomsnitt 0
Är din mobil viktig för dig - Nja, den är väl bra att ha när det gäller!
Tycker du om att spela tvspel - Jaaaaaaaaaaa!
Är blå eller röd din favoritfärg - Ja, en av dom
Om inte, vilken är det då - En annan är rosa
Har du facebook - Yesbox!
Har du haft något husdjur - Jag har två katter och två hundar
Gillar du musik - Yes, music is my drug
Vad är det bästa du vet - Venne...
Bryr du dig om miljön - Ja
Tycker du svenska flaggan är fin - Inte lika fin som USAs
Hur många frukter äter du om dagen - 1?
Har du långt till skolan - Nja, ganska tycker jag.
Varför gör du det här testet - För jag har inget liv
Gillar du att gå promenader - Nja, inte i Dubai
Vad är det klantigaste du har gjort i ditt liv - Oj, många klantigheter...
Brukar du skratta - Oftast åt mina egna skämt! Haha.
Hur många band har du sett live - Inga
Vilket är bäst, sommar eller vinter, varför - Sommaren, för då äre ingen skola!
Börjar ditt mobilnummer med 070, 076 eller 073 - 050 faktiskt...
Tycker du det är konstiga frågor - Faktiskt.
Skulle du vilja åka till Hawaii - Nä, vill bara till USA just nu
Hur många gånger har du badat i år - Herregud vilken fråga. Flera gånger.
Max eller Burger King - MAX!
Gillar du att sova - Min favorit sysselsättning,
Vem var din första bästa vän - Bradley
Har du någon bästa vän nu - Många (:
Gillar du någon i hemlighet - Jag har många hemligheter!
Vilken är den bästa känslan som finns - Att känna sej helt fri och kunna bara släppa loss
Hur känner du när du är kär - Fjärilar i magen och blir jätte röd när personen pratar med mej... (a)
Har du många kontakter på msn - Nja.. ganska.
Vad är det sämsta du vet - Att gå till skolan och träffa mina blåsta idiot lärare som verkligen inte har något liv så dom går runt och inspekterar om man har på sej vita strumpor.
Skriv vilken bokstav som helst - Q
Hur många gånger har du sagt "jag älskar dig" till någon - Ämh. Jag har sagt det många gånger, säkert flera miljontals till mina föräldrar t. ex?
Varför fortsätter du göra dom här frågorna - Många frågor om frågorna? Let it go liksom...
Tycker du om grisar - Dom är söta!
Hur gammal är du - Denna frågan har jag redan svarat på.
Vad är ditt bästa minne - Sommaren 2006 när jag var i USA
Kollar du på melodifestivalen varje år - Nej, jag hatar Melodifestivalen. Så himmla fult!
Varför - För det är töntigt och bara nördar kollar på det.
Har du långa naglar - Nej
Vilken färg är det på din tröja - Grå
Tycker du att det är snyggt med blont hår - Beror på vem som har det.
Gillar du glass - JAAA!
Har du någon lärare som du hatar - Every single one!
Tycker du att det här testet börjar bli jobbigt - Lite...
Vill du att det här testet ska ta slut - Faktiskt...
Vad ska du göra efter det här testet - Sova?
När sa du "jag är hungrig" senast - Halv timma sen, till mej själv faktiskt!
Vad tänker du på just nu - Något
Vad tänker du på när du ser ordet "Träd" - Gustavs Udde
Vad ska du döpa ditt barn till - Jasper och Haylie? Kör Amerikanska namn här.
Katter eller råttor - Både och!
Gillar du att läsa - Ja
Vilken är den bästa filmen som finns - Twilight och Madagascar 2
Hur lång är du - 163
Vilken smiley gör du oftast - (:
Hur skulle du beskriva dig själv - Konstig, lite retarded och väldigt snäll om du är snäll mot mej!
Tycker du att matte är svårt - Japp
Tror du på gud - Ja
Har du åkt skateboard någon gång - HAHA, har försökt...
Hur många har du lärt känna genom Internet - Ingen typ...?
Har du läst tyska någon gång - Nej, försöker lära mej språket nu!
Förstår du vad franska - Inte ett dugg
Säg en ska du vill göra innan du dör - Simma i Sirap... jag vet lite konstigt men vad kul liksom!?
Tror du folk kommer orka läsa igenom det här testet - Nej! Grattis till dej som kommit SÅHÄR långt. Your a trooper!
Vilken är den bästa resa du gjort - USA 2006
Viken är din favoritlåt just nu - Många!
Din musiksmak - Rock, hård rock, hip hop... lite blandat.
Tycker du Lasse är ett fint namn - Nej faktiskt inte...
Är du nöjd med ditt namn - Ja!
Om du inte fick heta ditt namn, vad skulle du då vilja heta - Ämh... Linnea eftersom det är mitt mellan namn?
Börjar det här tråka ut dig - Ja.
Skriv vad du vill nu - RELAAAX TAKE IT EEEEAAAASSSAY
Varför skrev du det - Because sometimes you gotta let lose and do what your heart says.
Fattar du att någon kan ha gjort det här testet - Ja?
Vad tror du att du kommer bli när du blir stor - Något hyffsat
Vilken klass går du i nu - 7:an
Vilket är det bästa tv-programmet - Scrubs
Följer du någon tv-serie, vilken isf - Scrubs
New York eller Göteborg - New York!
Norge eller Kina - Inget
Tycker du att Sverige är ett bra land - Very!
Hur mycket är klockan - Jag pallar inte kolla
Är du trött - Ja
Gillar du munspel - Jag har ett, det är AWESOME!
Skulle du vilja springa en mil nu - Nej
Om jag säger oj, vad säger du då - CHIPS AHOY!
Hur svarar du i hemtelefonen - Hallå?
Hur svarar du i mobilen - HOLA!
Gillar du att skriva med bläck - ÖÖÖÖÖH? OH YEA! Min favorit sak på jorden!
Tror du att det kommer finnas svävande grejer i framtiden - Anything is possible
Kan du tänka på hur stor rymden är utan att bli konstig - Nej jag blir helt obekväm och rädd. Det är för stort och ensamt.
Skulle du säga att du är en fjortis - Nej
Har någon sagt att du är en fjortis - Ja, även fasst den var en fjortis själv
Talar du sanning hela tiden - Nä
Åker du helst buss eller tåg - Tåg
Vilken stad är den bästa som finns - LOS ANGELES
Vad/Vem tänker du på när du hör Jönköping - Lovisa, en tjej som gick på min gammla skola
Har du druckit kaffe någon gång - HAHA. Gissa svaret.
Läser du tidningen varje dag - Nästan
Vad blir 38 + 79 - Snälla.. ingen matte nu.
Varför orkade du inte räkna ut det - Herregud äruh synsk?
Skulle du vilja slå på något just nu - Ja
Har det här testet påverkat ditt humör - JA! JAG ÄR SUR NU!
Gillar du saft - Lite beroende...
Hur många gånger har du varit i Thailand - Inga
Är tjugo minuter lång tid - Beror på vad man väntar på
Nu tar det här testet slut, blir du ledsen då - NEJ JAG ÄR SÅ GLAD!
Säg en som du tycker borde göra det här testet - Tessie!
Nu blir det hej då, vad är det sista du vill säga - SUCK IT.

                                                     
MEN TACK GUD DET ÄR SLUT. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0