GULT ÄR FULT, nääää?

Tjenare, känner att jag inte har skrivit på ett tag. Så nu får jag ta och göra det. :D Idag har jag varit i skolan, vi hade typ egetarbete hela dagen. Fast på eftermiddan så hade vi typ film, det var supertråkig och alla satt typ och prata så Kenny blev väldigt sur på oss så vi fick städa istället. -.-  Fast jag städade typ inget. xP
Efter skolan åkte jag med Tessie till täby för att köpa lite presenter, jag köpte även ett par gula shots för jag tyckte dom var väldigt sööta. :D Tessie ska köpa rosa sen och då ska vi ha dom i skolan. :D Imorgon ska vi ha frilufts dag och bada, fast det slipper jag göra, MOHAHAHAH! :D

 
älskar dej bästis <3

ISHKPAT LINNEA :D

Kommentarer
Postat av: TESSIULUHt

sv; MM !!!! :@ och hah sexxigh bild på mej den första x') !

2009-05-13 @ 18:47:38
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0