GERTRUD

TJABBBBBA!
Förlåt för dålig uppdatering av mej, men jag har varit lite död eftersom att musen till datan har vari död och vi är lite polers så jag måste ju göra samma saker som han. ;) Idag har jag vartfall varit i skolan och där har jag inte gjort så mycket, eftersom att det snart är sommarlov så pallar man ju inte göra så mycket. Efter skolan skulle jag ha åkt till täby centrum med Therese men eftersom att vi typ bara hade hunnit vara där i1 timme så ska vi åka imorgon istället. (: Just nu försöker jag övertyda en viss person om att jag och Emelie kan göra allt eftesom att vi är aliens. Men den personen verkar inte riktigt gå på det, men det är ju så. ;D Och så försöker jag fixa så att min Ipod heter Gertrud och inte det den heter nu, men det är lite svårt att få in dopet jag vill ha. Får nog fortsätta med det jag gör för tillfället.

ISHKPAT LINNEA ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0