FRED OCH STANLEY

Hejsan alla små saker!
Idag har varit en ganska vanlig dag. Gick i skolan, efter det följde jag med Sarah hem men jag var bara där i 15 minuter för att en kille som ska hjälpa mej med matte skulle tydligen komma hit. Så jag åkte hem och körde matte i två timmar. Känner att jag verkligen hänger med nu när han förklarat lite! Efter det rymde min hund, eller nja, hon sprang ner för gatan till någon gubbe som såg helt förskräckt ut när han såg att en schäfer spang mot honom. Haha, tyckte det var lite kul men Tini fick skäll ändå. Dumma hund. Trodde hon skulle springa långt och vem vet vad indierna skulle göra med henne om dom fick tassarna på min lilla sötsak? Ja iallafall, immorgon har jag IT prov. Suck, ska ta och äta nu och sen plugga lite. Provet är på Internet shopping HAHA. Efter skolan ska jag åka till djur affären och kolla på råttor. YAY! Ska övertala pappsen att köpa två, dom ska heta Fred och Stanley. Mohahaha.

ISHKPAT PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Haha yes jag såg dig också ;)

2009-05-10 @ 19:26:59
URL: http://annateresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0