EXTREMT TRÖTT

TJATJA! Är extremt trött idag så därför har jag inte varit så aktiv när det gäller skrivandet, men idag har jag varit i stallet, jag fick irda Fanta igen och allt gick bra. Efter det så skulle jag igentligen ha åkt till täby c men jag var för trött så jag orkade inte det, så jag och pappa ska gör det imorgon istället. :D Så idag har jag typ bara varit hemma hela dagen och varit halvdöd (är du alltid det på lördagar xP)
Igår var jag ju somsagt på fest hos eve, det var superkul och det var massa trevligt folk där so jag inte kände. En av dom roligaste sakerna var nog när jag och anna gick ut och hoppade studsmatta och så tog vi upp en yogaboll och började hoppa på den, vi dog typ av skratt. Sedan när typ alla hade gått hem så sköng vi Lips på xbox 360. Sedan gick jag hem och då hade jag jätteont i huvudet och ont i magen pga att jag hade ätit för mycket. :P Men tack för en rolig kväll tjejer. :D




ignorera mitt fula skratt x')

Kommentarer
Postat av: Anonym

får jag ta den dära bilden där jag lånar din kamera och tar kort på en blå blomma

2009-05-17 @ 17:22:18
URL: http://bainoq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0