EVERYBODY IN THE CLUB GETTIN' TIPSY

Hejsan hejsan alla tusentals* bloggläsare.
Idag har jag varit i skolan, roligt... eller något. Efter skolan hade vi extra matte och då frågade läraren efter hon förklarat något 'Any questions?'. Hej, vi snackar om Emelie Mård här, klart jag har en fråga. Denna frågan hade dock inget med matte att göra, utan följde, 'If you spill Vodka in your fish tank, will the fish get tipsy?', alltså på svenska, 'Om man spiller Vodka i akvariet, blir fiskarna fulla då?'. Då började folket garva, men jag fick inget svar på min fråga! Någon som kan svara på min fråga, jag undrar nämligen hur det ser ut när en fisk är full.
Efter matten rusade jag ner, och den enda människan som är intressant som var där var Rashed så vi började snacka lite. Då kom en liten tre åring förbi, alla ba 'aaaaaw', medans jag drägglade över hennes Batman väska. Då rodnade Arif när ungen kolla på honom, haha, 'ung' kärlek.
Nu har jag bara suttit här och pratat med lite 'M', 'S' och 'R' på msn. Hahahaha, alla tycks säga bokstäver istället för namnen, jag ska inte vara sämmre så bokstäver får det bli! Ni får liksom lista ut vilka dom är... sorliga är att jag aldrig nämnt deras riktiga namn i bloggen. Ja, nu ska jag sluta üttråka er. Åh herrejöstanes kolla det blev två prickar över u:et! Då uttalas det 'y'.

ISHKPAT PÅ ER!

*notera att när jag säger tusen, menar jag tjugo. Okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0