CLOWNER

Hejsanlihejsan! :)
Sorry för att jag inte varit så aktiv dom här senaste dagarna, men internet har dampat och när det väl funkade ville jag ju gärna snacka med lite folk på msn. Så ni får ursäkta mej för den lilla "pausen". Snart ska jag iväg till skolan. Jag har påsar under ögonen för jag sov så himmla dåligt. Jag har fett många mardrömmar nu för tiden och dom är typ som en serie. Alltså det är jag, och så finns det en clown som alltid följer efter mej och försöker döda mej och den slutar alltid med att jag hittar någon stans att gömma mej på övervåningen av ett hus och så hör jag hur clownen går upp för trappstegen och närmar sej stället där jag gömmer mej. Fy, det är jätte jobbigt och jag sover super dåligt så jag är för trött i skolan för att göra något... och jag har påsar under ögonen vilket inte är så snäckigt. Usch. Nu har jag klätt på mej och suttit en stund med "Hey Maria" i bakgrunden medans jag bläddrade igenom bloggar. Ska ta och borsta mina tänder nu.

ISHKPAT!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Emelie!

Hoppas du mår bra och kanske kommer till skolan och hälsar på snart :P

Blev bara tvungen att berätta att dina bästa vänner Tessie och Linnea lurade mig att du hade opererat näsan så att den satt upp och ner, och det värsta var att jag gick på det och blev helt förtvivlad!

Haha!

Kram,

Caroline

2009-05-21 @ 05:49:34
URL: http://carromellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0