BARBIE HORSE ADVENTURE

HELLOJSAN! :D Idag har jag varit i skolan igen. Där hade vi egetarbete typ hela dagen. Och jag känner att det inte finns så mycket mer att skriva om skolan. Men efter skolan så föjlde Tessie med hem och det första vi gjorde var att lägga oss i soffan och titta på tv. Efter några timmar så frågade Tessie om vi kunde spela tv-spel så vi gick upp till mitt rum och satte på tvn där och började spela ett spel som jag inte vet namnet på. Men lite senare så började vi spela Barbie - horse adventure. Hehe, det är faktist jättekul! xD Jag som älskar Barbie spel också. xP Så vi spelade det ett tag. Sen vid 8 så åkte hon hem. (:



Nu har jag typ precis tittat klart på Desperate house wives, och ska sova nu. Så ni får ha det så bra! :D

ISHKPAT LINNEA! :D


Kommentarer
Postat av: Foki

sv: tack så himla mycket! :D Det är mitt riktiga hår.



Tar väl hand om det med inpackningar och vitaminkurer. Använder endast shampo från The Body Shop. :)

2009-05-05 @ 23:36:48
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: ModigaMalin 4år bloggerska

Barbie är jättebra tycker jag. Jag har barbiefilm och den är jättebra. Din blogg är en jättefin att titta på /ModigaMalin

2009-05-06 @ 17:12:47
URL: http://modigamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0