AT HOME

Har varit i skolan idag, det var väl bara som en vanlig skoldag. Efter skolan följde Tessie med mej hem och vi satt och kollade på löshår. :) Sedan så bestmmde vi oss för att åka och kolla när Danne, Maxie, Noah och några andra spelade match, så vi åkte med Wille, Lukas och Carro till kårsta och kollade där, sedan tog Wille och Lukas våra mobiler så då fick vi ju jaga efterdom. Och såklart (klumpig som jag är) så halkade jag och ramlade så nu har jag värsta långa gräs fläcken på byxan. Grrrrr.... Sedan så hämnades vi lite på Wille så vi tog hans mobil och jag sprang iväg ända till stationen med den. Sedan fick vi en 20:a för att han skulle på tillbaka mobilen. :P Sedan gick vi tillbaka och sitte oss och tittade igen. Vid 21.00 gick vi till stationen och där busringde vi och lite sånt. Sen kom tåget och där satt vi ett tag innan den åkte iväg. Imorgon är det operation dagsverket, och jag är inte så happy med det för jag vill inte att nån dum organisation ska ta hälften av alla pengar som vi samlar in. Men jag ska vartfall gå med Tessie och några till i stan så det blir nog kul. Men nu ska jag dra.

ISHKPAT LINNEA :D


Kommentarer
Postat av: Petra

vad fin blogg =)

2009-05-20 @ 07:13:39
URL: http://perrah.blogg.se/
Postat av: Carro

HAHA det var så jävla kul!

Jag har film när ***** busringde till den där personen så JÄVLA KUL!

Kram<3

2009-05-20 @ 11:40:25
URL: http://carromellens.blogg.se/
Postat av: A- *LITE BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA*

JAAAAAAA:D

ahahah fattar inte hur folk inte kan veta vem han är hahah

2009-05-20 @ 15:08:54
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: A- *LITE BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA*

Haahha jag tror jag fickveta för 3 år sedan :P?

ahahah iten säker men tror de hahahah eller två aja när han dendär leav brittney alone kom ut hahah sen var jag fast vid honom haahha han är så cool .d

2009-05-20 @ 16:02:55
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0