ÄNNU MER SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MEJ

Har grymt tråkigt så jag gör en till lista om saker ni kanske inte visste om mej. :P

1. Jag är grymt gåsrädd.
2. Efter att jag och Tessie tittade på disaster movie har jag blivit rädd för Kungfu panda och Alvin och gänget.
3. Det första jag oftast gör när jag kommer hem är att sätta på datan.
4. Dom 2 senaste dagarna har jag klarat av att ha rent på rummet. (Om ni checkar den förra listan så står det att jag inte klarar att ha rent rum. xD)
5. Jag är även skogsrädd, tycker det är superläskigt att gå i skogen. Även om jag har ett helt sällskap med mej.
6. Jag har inga syskon.
7. Jag har haft 8 mobiler sedan jag var 7 år.
8. För 1 år sen var jag en riktig stallet.se nörd. :P
9. Jag är onöjd med min hårläng därför ska jag snart få löshår. :D
10. Jag älskar skor! :D

ISHKPAT LINNEA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0