ALKISAR

Har suttit och pluggat en stund nu. Tog en paus, kan inte plugga typ 5 timmar i rad... ska fortsätta om 20 minuter. Har musik prov immorgon och måste skriva en punkts kladd till en faktatext jag ska skriva i engelskan. Suck... jag är inte glad just nu.

Hittade föresten detta på Tjuvlyssnat...

Buss, Stockholm

Busschauffören ~50 samtalar med en väninna ~50 om väninnans rökning.
Väninnan: Ja, gud, det är så hemskt med beroenden, tycker du inte det?
Busschauffören: Ja, till slut använder man vilken anledning eller ursäkt som helst till att göra det... Är det likadant för er rökare som för oss alkoholister?
Passagerare (som tjuvlyssnat): Ajdå.

Haha, inte bara jag som kanske inte är så sugen på att åka buss längre?

Ica Ålidhem, Umeå

En kille ~25 går fram till kassan där en tjej i samma ålder arbetar. Han lägger upp en flaska med rapsolja på bandet.
Killen: Vad sägs om du, jag och två liter rapsolja ikväll?

Denna var ju lite klockren men disturbing också... haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0