WEEKEND

Hejs! Förlåt för att jag inte bloggat någonting nu i helgen, men jag har inte haft tillgång till internet.
Så vad har jag gjort torsdag - lördag?

Torsdag:
Efter skolan åkte Sarah med mej hem och vi gjorde oss iordning för Rasheds fest. Vi är lite random så vi tog på oss pyjamas och hoppade glatt in i bilen och åkte hem till Rashed. När vi kom dit hann vi knappt gå in före vi skulle åka iväg till go-kart banan. Haha, jag var jätte rädd men jag klarade mej. Sen kom vi hem och jag som inte fått reda på att bikinin skulle med, hoppade i poolen med kläder på. Sen gick vi in, jag fick låna kläder av Rashed så jag var inte helt blöt. Vi åt och sen kollade vi på TV lite. Sen brottades jag och Rashed. Woooohoooo, jag vann.
Galet kul kväll.

Fredag:
I Fredags var det Adams (Sarahs lillebror) födelsedag. Han fyllde tolv, så vi drog till bowling hallen och hade kul. Jag är typ antibowling så jag och Sarah hittade på annat kul. Senare åkte jag och Sarah hem och blåste ballonger som vi skulle slänga på Adam när han kom hem och fyllde massa vattenballonger att kasta på Justin (Adams bästis). Åh gud vad kull det var att kasta vattenballonger på Justin. Vi sprnag upp på taket och bad Adam att få Justin att komma ut och stå precis så vi kunde pricka honom med våran meeeeeega stora vattenballong. Sen kastade vi honom i poolen. Därefter följde en låååång och väldigt onormal kväll.

Lördag:
Idag har jag varit med Carmen eftersom hon åker till tyskland på Måndag. Vi åkte till MoE och kollade runt lite och åt glass. Sen åkte vi hem till henne och hoppade i poolen. Jag kunde inte stanna så länge eftersom dom skulle ha gäster så jag åkte hem vid 4:45.

Nu ska jag gå och göra annat. Jag är dödstrött.
ISHKPAT EMSELI.

Kommentarer
Postat av: Pontus

tack, nikon d60 :D

2009-06-20 @ 22:34:57
URL: http://Http://ppontus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0