BLEKINGE

Tjenis penis allihopa. Är i Blekinge nu för er som inte visste det. Tror inte att jag har nämt det, men jag åkte hit med flyg ensam i söndags.. och jag är så stolt över att jag kan flyga själv. Haha not. xD Men imorgon ska jag och kusin åka till en gård. Och vi försöker hitta en buss som går dit, men eftersom att vi inte har nån aning om vad alla hållplatser heter här så blir det lite svårt. :P Men vi får väl ta hjälp av mormor imorgon. ^^

Igår när vi var ute med båten blev jag svinröd på ryggen, och jag menar vrligen röd. Bara för att jag glömde att smörja in mej med solkräm. -.- Menmen, det börjar gå ner. ;)

Men nu börjar min kusin tjata på att jag ska stänga av bara så att hon kan sova. Så jag antar att jag måste sluta nu. -.-
Men ni får lite bilder innan jag går. :D


okej det fick bara bli en bild, men ni får alla senare :D

PUSSEN LUSK

Kommentarer
Postat av: tessiluh

haha ja e också helt solbränd xD helt ömm typ x) dde e bra :p typ xD <3

2009-06-24 @ 18:40:51
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0