FJORTISTIMES

Nu, efter ungefär 9 månader har min dator legat i en koma. MIN DATOR är detta alltså. Varför den gjorde detta? Jo för jag fick en laptop och min dator tog bara upp massa onödig plats så den fick somna in och min laptop tog över. Men min laptop är gay så den gick sönder efter någon månad, men det är inte dens fel. Den var typ 200 år gammal redan. Så jag började andvända pappas dator istället. MEN NU! Nu är MIN DATOR uppe igen och det första jag gjorde när jag fick igång den var att kolla på gammla bilder. Skam. Oj en sådan skam. Vadå wannabe fjortis?


Sådär gulligt redigerad också, snygg pose också.


Detta var den töntigaste tiden i min fjortisperiod. Jag FÖRSÖKTE verkligen.


My god. Haha, Evelina är så gullig i bakgrunden också!


MEN GAAAAAAAH VAD FUL JAG VAR.


Hahaha, detta var en äkta 'EMSUW POSE' måste jag säga. Föresten lägg märke till mina otroligt snygga idomin streck.


GNÄGG.


Här var det inte 'wannabe fjortis varning' men denna bilder bringar tillbaka minnen. Minns nämligen hur Sandra sa 'Men emelie bara att kolla på den här bilder får mej att svettas! Det är typ 30 grader ute och du har en fleecetröja på dej!'. Min ursäkt var då 'Jahmen när man bori Dubai halva året känns 30 grader som snöväder...'.


HAHA, ALEX RIDER FOR LAJF <3


NEAPEAH'S BÄSTIS mindre än 3! I see Wille också (:


'Kan din bästis hoppa köttbullen?'
'Ja Sandra det kan hon...typ.'

Blev mindre wnb bilder här i slutet men det var mest gammla bilder jag ville visa. NEXT UP - FJORTISFREDAG!
Fy fasiken vad vi vittrabarn var gay...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0