INSIDE INFORMATION

Namn: Emelie Mård
Piercingar: Räknas öronen?
Tatueringar: Nada.
Längd: 158
Skostorlek: 38
Hårfärg: Blondie, vill ha brunt...
Är du kär i någon: JUPP!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, in USA eller Sverige
Tänker du på självmord: He-yull no
Tycker andra att du är attraktiv: Haha, typ
Dricker du alkohol: Nä
Använder du droger: Say no to drugs, say yes to tacos
Röker du: Usch nej
Vilket shampoo använder du: Kan man undra...
Vilken parfym använder du: DKNY - Delicious 
Vad är du rädd för: Fiskar och rymden
Gillar du att tvätta: Nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ibland

SENASTE..
Film du hyrde: 
Disaster movie - god what a disaster...
Film du köpte: Twilight
Låten du lyssnade på: Poppin' (champange) - All time low
Låten du hade på hjärnan: - II -
Personen du ringde: Carmen - GRATTIS BÄSTAVÄN!
Tv program du tittade på: The office
Personen du tänkte på: <3

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
 Yes
Gråtit över en flicka: Yupp
Ljugit för någon: Yes
Varit i slagsmål: Nejdå
Blivit arresterad: Nääää

ANTAL..
Gånger du varit kär:
  Ett antal
Gånger ditt hjärta brustit: 0
Hjärtan brustit på grund av dig: 0
Tjejer du kysst: Haha, 0
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Men wtf, ska jag veta det?
Ärr du har på kroppen: Jag kan säga att jag har ett MITT mellan ögonbrynen. Sexigt I know.

SENASTE..
Bok du läste:
 Breaking Dawn
Personen du fick mail av: Sarah
Personen du fick brev av: Mo (x
Personen du fick sms av: Sarah
Gången hela din familj åt middag tillsammans: HELA? Typ något år sedan...
Saken du köpte: Två linnea och jeanstights

Vad har du gjort idag:
 EXAMS!
Var det kul: HAHA, nej
Hur tidigt stiger du upp: 6:00
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra idag: Åka till MoE
Är du seriös: Kan grisar flyga? (nej för er som är lite off i biologi)
Vad är du allergisk mot: Kiwi
Var har du ont: Mitt ben
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: YES I CAN!
Favorit serie: Scrubs <3

Håkan Hellström eller The Ark: Ingen, båda är böga och musikaliskt oskillade
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Who said what now?
Salt eller socker: SUGAR BABY
Gillar du ketchup: Ja. Lite FÖR mycket.
Är du glad nu: HAPPY
Var du glad igår: Nej
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Hmmm... tror inte det
Vad dansar du till: *FjÅwWrtiWzz dUnkK*
Stockholm är: HEAVEN.
Göteborg är: Ähj, it smells like fish here
Kan du sjunga: Nej, men jag gör det ändå. I skolan. Super högt. Inför mina kinese lärare (neah fattar).
Mer värt än guld: Family and friends
Spaghetti eller makaroner: Macaroni
Ett land jag helst vill besöka: USA - som jag ska IN A FEW DAYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0