HÄST

HALLÅ ALLA SMÅ MÄNNISKOR (inklusive aliens) ! Idag har jag varit i stallet hela dagen eftersom att mitt ridläger började idag. Jag fick Fanta, och jag är såååå glad för det! (Haha Blondinabella style). Fast hon var väldigt jobbig idag, hon stegrade 2 gånger på 2 lektioner för att hon inte ville göra det jag ville göra. Och för er som inte vet vad stegra är så är det när hästen ställer sej på bakbenen. :P Men det gick bra. Vi hade dressyr båda lektionerna. Finns väl inte så mycket mer om dagen, imorgon ska jag försöka ta med mej kameran så det blir lite bilder i bloggen också.
Hoppas det blir fint väder i veckan också så att vi kan rida ut på långritt, annars blir jag sur..


Sötaste Fanta. :D

ISHKPAT LUSK

Kommentarer
Postat av: Jojjo Ros

Synd att jag aldrig fick rida henne, hon verkar ganska fin :(

2009-06-15 @ 19:13:26
URL: http://jojjoros.blogg.se/
Postat av: Jojjo Ros

sv: jag gillade också att rida "svåra" hästar. De var de roligaste!

2009-06-15 @ 19:43:02
URL: http://jojjoros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0