USE SOMEBODY

Glömde kameran idag också.. Eller igentligen inte, hade bara inget batteri. Får ta och ladda det i kväll. :) Idag var jag vartfall i stallet, först hade vi dressyr, gick bättre idag eftersom att jag har 'lärt' mej Fanta mer. Sen så red vi ut på eftermiddagen då fick jag rida Colleen eftersom att Fanta är väldigt svår att rida ut med, fast jag skulle tydligen få rida henne imorgon. :O Efter ridningen så fick jag, Wilma och nån annan tjej hjälpa till med att sopa och fodra alla hästarna. Sedan gick vi ner och fikade. Efter stallet så åkte jag och mor min till täby centrum och köpte present till Johanna och Andrea. :) Nu är jag hemma och ska om 7 minuter gå och titta på 'Mean girls'. Eller nu blev det 3 minuter. Haha men nu ska jag gå. xD

ISHKPAT LUSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0