USA TOMARAH

Hey y'all.
T Ä N K T E  B A R A informera alla ni läsare om att immorgon ska jag, Emelie Mård, flyga till världens bästa land. Vilket land? USA SÅKLART! Jag sitter på planet i 17 timmar, så grina inte allt för mycket om ni av shock ser att jag inte updaterat. Jag stannar i USA i 2 veckor, och uppdaterar så gott jag kan. Men förlåt mej om 'så gott jag kan' innebär typ 3 gånger på hela resan. Livet kommer före bloggen. Och Scrubs kommer före livet.
Visste ni att jag sagt nej till att hänga med en kompis en gång för att kolla på Scrubs? Jag vet. Jag är beroende.

Nu ska jag återgå till att packa.
ISHKPAT PÅ ER! Wish me luck på flighten och hoppas att jag inte dör.

TOODLES.
/ E m s e l i

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahah, Scrubs går före livet xD

2009-06-23 @ 15:35:56
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0