TRÅKDAG

Hello! Idag har det varit en väldigt soft och onödigdag. Det ända jag har gjort var att titta på film och spela spel typ. Efter skolan var jag med nejla ett tag eftersom att hon missade tåget. :P Osmart gjort säger jag bara. xD
Jag kan inte riktigt fatta att vi slutar skolan imorgon, och att det är sista dagen i 7an idag.. Men nästa år får vi betyg.. Blä.. :P Det ska bli tråkigt att inte kunna träffa kompisarna på typ en månad också. Men får väl ta och träffa alla under dom 2 veckorna jag är ledig i juli typ. :P
Just nu har jag väldans tråkigt och jag vet inte vad jag ska göra. Och juste, Noah jag vet att du läser detta så du får ta och kommentera som du lova!! ;)

ISHKPAT LINNEA

Kommentarer
Postat av: noah

men det brukar ju inte finnas nåt och kommentera ju :) men nu kommer en kommentar :)

2009-06-11 @ 18:38:05
Postat av: LINNNNEA LUUUSK

NOAH: yay!! :D men det är ju bara att kommentera nått ;)

2009-06-11 @ 19:23:49
URL: http://pyjamasbyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0